söndag 19 december 2010

Varm choklad = Mmmmm

Hej! Igår var ju jag på glögg hemma hos Nellie, de var riktigt kul faktiskt! Hennes mamma gör såååå god mat!! ;D Men jag tycker att vi gick hem liiiite för sent kanske, 01.40 är bara liiiiiiite sent för en som typ har sovit  4 timmar natten innan ;S Men idag ska jag inte göra något speciellt, det är snöstorm ute :) riktigt mysigt tycker jag faktiskt ;) Älskar ju snön och allt som har med den att göra :D Men nu ska jag ta och dricka lite varm choklad ute på balkongen :D Det går inte att sitta på Terassen eftersom att det är typ 2 decimeter snö där xD Men balkongen går väl lika bra antar jag :P Men nu ringde nyss pappa och frågade hur länge Forum har öppet, tror han ska köpa julklappar xD vad tror ni?
nej nu blir det varm choklad!!!
Puss på er! :* <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar