onsdag 8 december 2010

Sry för igår :P

hej! ledsen för att jag inte bloggade igår, men jag kunde inte :S Jag kom hem efter lunchen för att jag höll på att svimma och då åt jag bara en macka (eftersom att skolmaten e typ oätlig) och sen gick jag och la mig och vila. Och i princip så var de hela min dag såg ut tills jag somnade vid typ 21 ;P
Men nu har jag kommit hem från skolan och jag ska snart åka in till stan och ha rep men en grupp jag är med i... Inte så där jätte jätte kul, men ändå.
Men jag kan verkligen inte sjunga just nu, är så jäkla förkyld :O De e as irriterande, jag bara snyter mig och hostar HELA tiden ;'O Men här har ni vad jag har fått i min Body Shop Kalender dom senaste dagarna ;)
Tisdag(7 December)
Igår fick jag en "Gentle eye make-up remover" och jag behöver verkligen en ny för min e typ HELT slut nu :D <3
Med lukt av Camomile ;D <3
Och idag onsdag(8 December)
Idag så fick jag ett läppsyl "Vitamine E" och de e ju precis vad jag behöver nu i vinter också nu när de e kallt, så att inte läpparna blir alldeles torra och börja göra ont ;D Jag har ju ett "Elizabeth Arden" läppsyl oxå men man kan de e alltid bra att ha ett till :D
<3 Perfekt för vintern :)
Men nu ska jag åka in till stan och repa :P
Vi hörs :)
Puss på er!!! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar