fredag 3 december 2010

Body Shop Kalender ;)

Heej! :D Idag åkte vi skridskor på idrotten, sjukt kul asså! :D <33 Men Hanna si (Hannas blogg) kom med ett förlag att jag ska skriva ett inlägg om vad jag får i min Body Shop kalender varje dag :) Bra idé va? Tack Hanna :D <33  så här får ni vad jag har fått fram tills idag ;)


Onsdag(1 december) 
Så fick jag ett Shampoo, med lukt av "rainforest" Den luktar jätte gott ;D

Shampoo <3


Torsdag(2 december)
Igår fick jag en "cooling foot lotion" med lukt av peppermint, oxå den luktar jätte gott, och den är jätte bra :D
Cooling Foot lotion <3
Fredag(3 december)
Och sen idag så fick jag en så kallad "Nail buffer" och de är att man filar på översidan av naglarna och sen så putsar man dom och så blir dom alldeles glansiga och fina ;) <3
Nail Buffer <3

Vad tycker ni, var de bra grejer? <3 "Kommentera"
Men nu måste jag gå, vi hörs lite senare när jag vet vad jag ska göra ikväll ;) <33
Puss på er!! !:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar