lördag 25 december 2010

På middag ;)

Hej! Igår var det julafton och idag är det juldagen, och just nu sitter jag inne i min kompis "Marcus" rum och har lite kul med hans syrra (som också e min kompis) Emelie :D
Men igår i julklapp så fick jag en TV, lite böcker jag ville ha, två Dior mascaror och lite annat smink och sen ganska mycket fler saker ;) haha. Men jag tror att jag ska byta TV:n för jag har inget behov av att ha en, nu när min lillebror också har en :P men vi får se :P kanske bara byter till en "Samsung" elr "Sony" :P Gillar verkligen INTE "Lg" (inget illa menat mot er som har de :/ )
Men nu ska jag äta efterrätt ;) skriver kanske mer när jag kommer hem ;) Då skriver jag vad jag fick i body shop kalendern dom senaste två dagarna. har tyvärr inte haft så mycket tid att fixa de och att blogga överhuvudtaget :'(
Puss på er!!! :* <3 Hoppas ni hade en bra julafton ;D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar