måndag 20 december 2010

Sista riktiga dagen i skolan...

God morgon! Jag har varit vaken nu sedan 05.30 :) Just nu sitter jag och lyssnar på musik och läser lite :P
Men jag kan inte fatta att det är den ända riktiga skoldagen idag, och då är inte ens den helt vanlig ;) Vi har ju rep inför avslutningen imorrn :) Så vi har ingen "infotid" och vi missar vårt sista B-språ (mitt e spanska) :'O Men men, så är det att gå i musikklass ;) Men vi ska sjunga med "skolkören" på avslutningen! De e helt SJUKT! Dom e några jäkla amatörer, typ ingen tar det på allvar! Luciatåget dom hade, asså det går inte ens att beskriva hur hemskt det var! De var såååå falskt, jag började gråta! Och då var de inte på det fina sättet! :O Men men, hela skolan kommer tycka att musikklasserna sjunger falska.... Hoppas bara att vi går sjunga själva en låt också, vill verkligen inte bara sjunga med skolkören :P
Men nu ska jag spela lite spel på datorn och sen ska jag nog sminka mig och sen gå till skolan vid 09.00 :)
Vi hörs lite senare, skriver då vad jag fick i Body Shop Kalendern!
Puss på er! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar