onsdag 22 december 2010

Har fortfarande inte fattat att det är Jullov... :P

Jag kan verkligen inte fatta att det är jullov! :O jag tycker det känns som typ en Lördag eller Söndag :P Men just nu har jag faktiskt sjukt tråkigt... sitter och lyssnar på musik, slösurfar, försöker få över bilder till datorn och jag tände precis ett doftljus, så nu börjar det lukta av "Grapefrukt" i mitt rum :D jag köpte tre doftljus för 21kr på lagerhaus ;) Köpte ett Grapefrukt ljus, ett Lemon ljus och ett Lakris :D Det som är lakris luktar suuuuuper gott :D jag tror jag kommer köpa flera ljus när jag har använt upp dom här! Ett bra pris också, 7kr st :) Jossan köpte också doftljus, fast hon köpte fyra stycken och dom ska hon ge bort i julklapp ;) Men nu ska jag sitta här i sängen och njuta av mitt fina lilla ljus ;) haha!
Puss på er! :*

<3
Så har jag tre fina små blommar här också ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar