fredag 10 december 2010

Dåligt uppdatering, Jag vet :/

Hej! jag vet att jag har haft dåligt uppdatering, men jag ska försöka skärpa mig ;) Idag har de inte hänt så jätte mycket :P Jag har köpt en ny konsertkjol från H&M i förr går och så köpte jag också en ny Deo ;) Men nu sitter jag bara i mitt rum och funderar på om jag ska kolla på Vampire Diaries elr inte ;) Imorrn ska jag och Mantra på "Saw 3D" vid 21.10 inne på Sergel :D De kommer att bli suuuuper kuuul! Älskar dig mest Mantiis! <33 Men nu ska ni få se vad jag har fått  i min Body Shop kalender ;)
*Jag vet att bilderna är dåliga, men de e för att kameran har slut på batteri och jag kan inte hitta laddare xD Och om jag skulle ha tagit mobilen skulle det ha blivit ännu värre ;)
Torsdag (9December)
Igår så fick jag, asså jag vet faktiskt inte riktigt vad de är xD Men jag tror att de är en "Anti ageing kräm" Haha. Om någon vet vad de är så snälla kommentera och säg de ;)
Fredag (10December)
Och idag så fick jag faktiskt en "Love etc..." Body butter :D såå glad för den, för jag har alltid gillat hur den luktar och har tänkt köpa den, men har inte haft tid ;S
*Vet att texten e bakochfram*Jag lovar att jag lägger upp nya bilder på dom här två när jag hittar laddare ;) <3
Men nu vet jag vad jag ska göra resten av kvällen ;) Jag ska kolla på Idol finalen och sen så får vi se vad jag gör ;) xD
Puss på er!! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar