torsdag 2 december 2010

Har precis gjort klart Engelskan :P

Heej! Nu har jag precis gjort klart engelska läxan, och jag ska säga en sak, de tog J*vligt lång tid!!! :OO Jag såg först inte att man bara fick skriva 100 ord så jag skrev en text på 500!!!!! :OO så nu har jag suttit och kortat ner de till 200 (lyckades övertala Lili :D) och har äntligen lagt upp den på skolportaln :D Nu tror jag faktiskt att jag ska ta och göra en kopp Te och läsa lite... Ni fattar inte hur trött jag är! håller typ på att somna när jag skriver detta! :O kommer förmodligen gå och lägga mig ganska tidigt ikväll :P Men nu ska jag gå ner och göra en kopp varmt polkagris te, de känns som att de ända jag har gjort den här veckan är att  jag har druckit te! Och de e typ de ända jag har gjort...! om man räknar med i måndags så har jag typ druckit 12 koppar :OO De e ju helt absurt! ;O haha <3
Men nu ska jag ta och dricka den 13 koppen xD vi får se hur många jag har druckit i slutet av veckan ;) haha.
Puss på er!!! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar