torsdag 23 december 2010

Städning = klar!

Nu har jag äntligen städat klart, eller jag har inte städat min garderob eller bokhylla men typ resten av huset ;) haha. Men nu sitter jag och lyssnar på lite julmusik och ska precis börja dricka lite Te med smak av "Jul" och läsa boken "I de lugnaste vatten" <3 För er som har kollat på mini-serien "Morden i Sandhamn" så är det boken som den serien är baserad på ;) Och för er som tycker att serien slutade dåligt (som jag tyckte) så läs boken! Den e mycket bättre, och min kompis säger att den slutar såååå mycket bättre! ;P Men i jul tror jag att det blir rätt mycket läsande för mig... ska läsa 4 böcker hade jag tänkt,
1: I de lugnaste vatten ;)
2: 14 år till salu :)
3: Mamma, Pappa, barn :)
4: Mamma sa att jag var sjuk :)
Jag tycker alla 4 verkar as bra, så jag ska verkligen ligga i med mitt läsande, för sen när skolan börjar igen så kommer jag inte ha tid :'O
Så nu ska jag läsa och dricka te! Vi hörs lite senare!
Puss på er! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar