fredag 17 december 2010

Uppe med tuppen ;)

Godmorgon Godmorgon! nu har jag varit uppe i lite mer än 45 min och känner mig riktigt pigg ;D Idag är det skola och sen om det blir fint väder åker jag och Mantra in till stan och julshoppar ;) Om det är dålig väder åker vi till Forum eller Sickla :P Sen när vi är klara där åker vi hem till mig och kollar på film, förmodligen skräckfilmer ;) Vi har funderat på att se, "Paranormal Activity, Trick 'r Treat och sen någon film Mantra snckade om som jag inte kommer ihåg vad den heter"(också en skräckis) Men vet någon av er någon bra skräckfilm? :P Men jag tror det kommer bli kul, lite läskigt men that's what we want ;) Men nu ska jag sminka mig och sen ska jag slösurfa lite och sen efter en riktigt tråkig timme ska jag gå till Skolan ;) hahaha.
Skriver när jag kommer hem (då skriver jag vad jag fick i Body Shop Kalendern)
Puss på er! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar