söndag 26 december 2010

Varit i Forum med Mantra :D

Nu har jag precis kommit hem från en Super dag med bästa Mantra! :D Elr inte precis har varit hemma ett tag och hunnit äta midda och så hahaha! Men jag köpte ett nytt shampoo och ett nytt balsam, "just Glow" om ni vet vilket det är? :P Och sen så hittade jag ett par sjukt snygga skor på "Crispin" :D Vill verkligen ha dem, 499 :- efter rean :P Inte så dyrt faktiskt ;P Imorrn ska jag åka upp till "Stöten", jag vet att jag har sagt att jag skulle upp till "Vemdalen" Men det blev typ något strul med stugan så nu åker vi upp till "stöten" istället och för mig spelar det inte så jätte stor roll faktiskt, för jag har aldrig varit i Vemdalen, eller joo jag var där en gång när jag var jätte liten, men jag kommer inte ihåg så, jag vet inte vad jag går miste om direkt ;) Men vi ska vara där över nyår och jag hoppas att det blir kul ;) Men nu ska jag äta efterrätt ;) vi hörs imorrn innan jag sticker! (ska se om jag kan hinna få upp lite bilder då :P)
Puss på er! Hoppas ni får en bra nyårsafton! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar