söndag 5 december 2010

Nu har Mantra gått... :'(

Nu har Mantra gått hem :( Vi som hade såå kul xD Men vi har verkligen INGET liv haha, jag skämtar inte!  Vi har kollat på typ 8 olika filmer på mindre än TVÅ dar!!!
Men nu kommer vad jag fick i min Body Shop Kalender ;)
Lördag (4 december)
Då fick jag en "Shower Gel" Med lukt av Cranberry  (joy) :D <33 den luktar jätte gott ;D
<3
Söndag (5 december)
Och idag så fick jag en "Daily Hand & Nail cream" med lukt av Almond :D den luktar också jätte gott :D
<3
Men jag har ju som sagt varit med Mantra hela dan idag, och vi hade de jätte mysigt, vi gick ut och kollade om man kunde gå på isen, Men kunde typ de ;P Och sen gjorde vi en grej till utomhus, och sen gick vi in och drack Varm choklad med vispgrädde,  kakao och kokosflingor ;D
Snygga muggar vi tog va? ;D
Mmmmm... Suuuper goooood :D <3


Men nu måste jag gå, ska kolla på lite fler filmer ;) haha, nää de ska jag inte, jag tror jag ska gå ner och ta en kopp te :D
Puss på er!! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar