söndag 5 december 2010

Jag är vaken, Mantra sover ;)

Heej! Nu har jag precis vaknat, Mantra sover fortfarande.... Vi hade as mysigt igår!!! Vi var uppe typ til 1.30 och kollade på filmer (vi såg "Red Eye", Lite av "Saw", "Killers" Och "ils (Them/dom)"
Alla var as braaa! och om ni vill ha en riktigt bra skräckfilm, kolla på den franska filmen "ils" då!!! :D
Jag hann inte lägga upp vad jag fick i body shop kalendern igår så jag gör de idag, när Mantra har gått, då lägger jag såklart upp den jag får idag med ;D
Och sen var ju jag på Årsta slott, tyvärr kunde jag inte ta några bilder, elr jag hann inte :P Men grejen där var att vi skulle äta vid 14.00 i ett jätte stort rum så att alla i min släkt skulle få plats, men dom hade tagit fel så dom hade satt någon annan där, så då fick vi vänta till kl. 15, istället, och under tiden vi behövde vänta, då så kom de en kille från personalen och han visade oss fängelsehållorna och vi fick se ett museum som bara har öppet på sommaren och som egentligen kostar 150 :- men vi fick de gratis ;) Haha. De var typ nån Fredrika som hade bott där, och ni skulle ha sett sängen!! Helt j*vla enorm!!!! Jag skulle typ dööö för att få en sån säng ;) Men nu tror jag att jag ska försöka få lite liv i Mantra, och sen så får vi se vad vi hittar på :D
Puss på er! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar