onsdag 1 december 2010

Sitta här i min ensamhet... :'(

Heej! :D Har precis kommit hem nu, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra... Jag sjöng in för solot till "All I wnat for Christmas" och om man ska sammanfattade det så gick de inte alls bra! Men jag ska få göra om imorrn eftersom att jag har ju varit sjuk och inte kunnat prata i två dagar... :S Jag och några andra hängde kvar lite i skolan och de gick väl sådär :/ Men shiit, jag funderar på vad jag ska göra nu... Konserten jag skulle på blev inställd så jag kommer väl få sitta här framför datorn i min ensamhet tills Mamma & pappa kommer hem och ha tråkigt xD (jag orkar inte ens nämna Viktor xD)
Men nu ska jag nog gå ner och gör någonting.... F*n att inte min granne e hemma.... Vrf måste han ha hockey så många dar i veckan?! xD haha.
Men jag skriver kanske lite senare ;) <3 Puss puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar