måndag 29 november 2010

VIP-kväll...?

Hahaha! nu när jag är hemma idag så fick jag en inbjudning att gå på "VIP-Kväll" i forum hos Telenor, som dom skriver " Endast för viktiga och speciella kunder" xD Hahaha. Det skulle vara roligt att gå på eftersom att dom bjuder på glögg och sånt och plus att det börjar vid 20.00 och håller på tills 22 och då har ju alla andra butiker stängt, så de skulle vara kul att gå dit bara för de xD Jag får ta med mig någon... Hmm, undrar vem de blir...? xD Någon som vill hänga med? <3
Och om man är bra på att rimma (som INTE jag är...) så kan man vinna en iPhone 4, någon som är intresserad? xD
Puss på er! skriver mer när jag har ännu tråkigare.... Btw, nu börjar jag iaf få tillbaka rösten, halsen gör fortfarande sjukt ont... Men nu kan jag iaf prata lite utan att de känns som att hela halsen ska explodera :S
Vi hörs! <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar