söndag 14 november 2010

Har nästan inte varit hemma idag xD

Heej! Nu Sitter jag och Lyssnar på musik och läser en bok (Elsas Värld)
Idag har jag varit uppe på Modecentret, varit i Saltis och firat Fars Dag ;) Har inte varit hemma nästan någonting idag :P Kom hem för en timme sedan tror jag. och jag stack vid 09 i morse ;) hahaha!
De finns inte så mycket att skriva.... Imorrn är de skola igen och jag orkar verkligen inte gå.... :P Hahaha. Men men, Måste iaf snacka med Bea & Jossan, måste berätta den stora nyheten ;) De har med att jag inte är onormal längre ;D hahahaha! Men ikväll blir de GG vid 19 Antar jag, även fast jag redan har sett avsnittet :/ Men nu måste jag dra, ska äta lite middag :) Hoppas de blir något gott!!!!! :D Förresten om ni undrar vad jag gav min pappa så blev de, En chokladask med choklad från NK och ett fint litet kort ;) haha. Men nu måste jag dra!
Vi hörs! Pussss! <3333
*typ världens bästa bok efter Twilight ;) LÄS DEN!!!!*

   
<3

Den Godaste chokladen ever! :D <333333 (Älskar den, de var klart jag gav en ask till pappa <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar