lördag 13 november 2010

Har lite bråttom :S

God morgon! :D Nu är jag klar för att åka till min teater! :) Så snart kommer pappa hem från sin tennis och då åker vi :) 
Men igår så gick jag till Forum och inte Sickla :P Jag köpte ett par Hörlurar, ett datorfodral (båda från "Media Markt" ;P) Och sen äntligen så köpte jag "Elsas Värld"!!!!!!! Jag har redan läst 4 kapitel och den e super bra!!! :D Och sen vid 19.00 så var ju vi bjudna på middag hemma hos Nellie och hennes familj :) De var jätte trevligt! Och jag och Nellie kollade på DH ofc! xD Men de var jätte mysigt och trevligt :)
Och Hennes mamma gör såååå god mat!!!!! :D ryster när jag tänker på den! :D <3
Efter teatern vet jag inte riktigt vad jag ska göra... :S Förmodligen kommer jag vara hemma och läsa och Vila elr kanske åka in till stan :P Men vi får se :)
Men nu kom pappa så jag måste dra :P Vi hörs när jag kommer hem!!!!
Puuusss & Kraaam! <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar