tisdag 2 november 2010

Förlååååt!!!!

Ojj! shiit förlåt att jag inte bloggade igår, men jag hann inte. Jag låg typ och sov halv dan och sen hade jag så jävla ont i huvudet och de ville inte gå över, så jag orkade inte göra något annat än att ligga i sängen och försöka sova :S 
Men som ni kanske vet så hann inte jag köpa en present till Brorsan när han fyllde år, så jag ska faktiskt dra upp till Forum idag och Köpa något åt honom :P Men de e om huvudvärken inte kommer tillbaka :P Och när jag är där ska jag nog tubba pappa på boken "Elsas Värld" de är fortsättningen på "Elsas Mode" Som typ är en av dom bästa böckerna jag har läst!!!!!!!!! ;D <33333 Men nu måste jag gå :P Bloggar kanske ikväll om jag orkar och hinner :P

Den här har jag :D
Den här vill jag ha!




2 kommentarer:

  1. Dom handlar om en tjej som heter Elsas och hon älskar Mode och och allt som har med det att göra! och sen så börjar hon blogga om mode och kommer in i den branschen och sen händer de lite grejer på vägen ;) Läs dom! jag lovar att du inte skulle ångra dig!!!!! :D <33333

    SvaraRadera