fredag 12 november 2010

ÄNTLIGEN!

Hej! Äntligen säger jag bara! Nu är mitt datorförbud slut! :D Så nu använder jag datorn för fullt! ;) hahaha. Men snart ska jag duscha och sen ska jag kanske till Sickla med min kompis Sophie och sen vid 19 ska jag hem till Nellie på midda :) De kommer nog bli en riktigt rolig kväll :) Men nu ska jag nog ta och duscha men mina favorit låtar just nu: Plastiscines – BitchCobra Starship – Good Girls Go Bad [feat. Leighton Meester] & Leighton Meester – Somebody To Love. Tre riktigt bra låtar tycker jag och den här: Leighton Meester – Christmas (Baby, Please Come Home). Blir så glad över att hon sjunger om julen :D Längtar sååå mycket :D
Men Härär tre klänningar jag har kollat på som jag tycker är snygga från "Vila"
Tycker den här är riktigt snygg :)

Den här är också riktigt snygga :)

Den här är ju samma som Den över, men jag vet inte vilken som är snyggaste... Vad tycker ni?
Hmmm.... Jag vet verkligen inte vilken jag ska köpa elr om jag ska köpa någon av dom... Vad tycker ni? Alla kostar 499.95 inte så farligt dyrt tycker jag elr vad tycker ni?
Men skulle de inte vara snyggt att kanske ha någon av dom här Pumpsen från "DinSko" Till?
Tycker dom här är snygga med platån och spegelklacken ;D (499kr)

Dom här har också en snygg platå ;D (399kr)
Vad tycker ni? Något man ska köpa?
"Kommentera!"
Men nu måste jag duscha :P Vi Hörs! Pusss! <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar