onsdag 17 november 2010

Finally home!

Heej! Nu har jag äntligen kommit hem från skolan :D Men vi hade engelska sista lektionen och Lilli släppte oss 10 min senare än vi slutar så vi slutade vid 15.35 istället för 15.25 :( Men men...
Nu ska jag ta och sätta på något bra på Spotify och läs i min bok ;D
Men jag blev så glad för Jossan och Jag blev sams, men Jag blev lite chockad av ett par saker hon sa att en annan tjej i klassen hade sagt om mig :S Men jag vet att den tjejen ljuger ganska mycket så de spelar inte så stor roll :P Men ikväll blir de Grey's Anatomy ofc! :D <33 Men är det någon mer än jag som har sett de nyaste avsnittet av Gossip Girl (avsnitt 9)? De ändå jag har att säga om de avsnittet är att ED WESTWICK IS IN MY HOLE F*CKING HEART!!!!!!! <3<3<3<3 Sjukt snygga han är i de avsnitt! :D <333 Kolla på de så förstår ni mig ;D <3333
Men nu måste jag dra :P Vi hörs kanske senare! Pusss! <333 :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar