tisdag 23 november 2010

hemma igen ;)

Nu är jag hemma igen :D Just nu håller Viktor och hans kompis på att baka choklad muffins, mmmmm!!!! Men på lördags ska jag och pappa julbaka :D Jag längtar !!!! <3333 Älskar verkligen ALLT med julen och Vinter!!! Snön, kläderna, musiken, kylan, när de låter på ett sådant underbart sätt när man går, varm choklad med visp grädde, att åka skidor och såklart JULAFTON!!!! som ni fattar så ÄLSKAR jag allt med Julen och Vintern ;) Men som andra så gillar är de inte julafton och presenterna, självklart de e ett + men de jag gillar mest med Julen är att man får vara tillsammans med sin släkt och hela julen är bara MYSIG, och man får ju inte glömma KALLE ANKA!!! <3
Och jag Längtar (längtar med ett stort L) till den 26 dec då jag åker upp till Vemdalen och firar Nyår med min och Nellies familj ;D Jag har faktiskt aldrig varit i Vemdalen, jag brukar ju vara, i Fjätervålen elr Åre på Sportlovet, Stöten efter nyår och Tandådalen/hundfjället på påsklovet ;) haha. Min familj ÄLSKAR verkligen att åka skidor :D <33 Men som jag skrev tidigare så ska jag ju sjunga för Tobbe Trollkarl ikväll så nu måste jag äta en tidig middag och sen ta tåget in till stan ;)
Hoppas ni gillar Julen lika mycket som jag gör! Och jag bara undrar är jag den ända som fortfarande kollar på Julkalendern? :O haha, alla säger att de e töntigt men de e en tradition precis som man kollar på Kalle Anka på Julafton! och i år har jag i alla fall en anledning till att lyssna på den på radion eftersom att jag känner en av killarna som är med i den ;)

Herreguud! Finns det någon finare julgran än Gamla stans? <33

Längtar!!!!

Man får inte glömma pepparkakorna!!!

gamla stans Julmarknad <3

Herreguud va Underbart!!! <3333

<3333
Puss på er!! <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar