måndag 15 november 2010

Bästa NO-lektionen EVER! ;D

Heej! Nu har jag kommit hem från skolan :) jag ÄLSKAR verkligen måndagar, eftersom att vi börjar 09.30 och slutar 14.15 :D så de e en kort dag <3
Men jag och Ella hade såååå kul på NO:n :D hahaha. skrattar när jag tänker på de :P Synd bara att Tuva inte var där eftersom att vi skulle börja spela in.... :S <3 Men nu ska jag göra en kopp varm choklad och sätta mig på balkongen (vill sitta på terassen men då skulle jag nog bli ganska blöt xD)och där ska jag ta och göra lite läxor och sen läsa lite, måste ju bli klar med min på tills på söndag har jag bestämt mig för ;)
Men jag har fortfarande inte hittat något som jag riktigt har Älskat som jag skulle vilja ha på Julafton.... :S jag vet att de typ är en månad kvar, men de e alltid skönt att iaf ha de klart till Julafton, för när de väl blir december så är allt man kan tänka på JULKLAPPAR JULKLAPPAR JULKLAPPAR och till sist JULKLAPPAR! hahaha! så är de iaf för mig ;) Jag sitter redan nu och försöker komma på vad jag ska köpa till alla ;) haha. Lillebrorsan var lätt, men mamma och pappa är lite svårare.... :P Men ikväll blir de iaf Svenska Hollywoodfruar vid 21.00 på 3:an, men är jag den ända som gillar Isabel? Asså jag gillar henne inte lika mycket som Maria, men Isabel är skön på något sett, inte lika skön som Maria men skön lixom :P Hon och Maria är ju bäst! :D <333 (fast Maria kommer alltid ha första platsen!) Men en sak jag inte kan fatta, kan Marias barn svenska elr inte? Jag fattar de aldrig :S
Isabel(till vänster) & Maria(bredvid) är lugnt favoriterna! <3

Men nu måste jag gå :)
Puss och kraaaam! <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar