lördag 27 november 2010

Jag har Tråååkigt :(

jag sitter och lyssnar på "The Script" Och känner mig sjukt nere pga de som hände igår :'( Våra gäster har dock kommit nu... Men jag tror jag ska ta och gå ut... Hmmm kanske lite oförskämt, men hellre de än sitta här inne och deppa, jag ska gå ut på en liten promenad i snön :D Sen om jag har tur kanske min granne har lust att köra snöbollskrig ;D haha, i så fall kommer jag lugnt att äga ut honom! HAHA! Nää inte direkt, förlorar ALLTID när jag kör mot honom, men de kanske också e för att han går i 9:an och kastar jävligt hårt xD Men ändå de e kul ;) jag har oxå lust att dricka en kopp varmt te, plus de e ju bra för min hals, jag kunde ju knappt prata imorse!! Nu kan jag prata men de gör så J*vla ont :'O
Imorrn ska jag vara med Mantra och sen ska jag på Adventsfika hos en av mammas kompisar, och där kommer de vara sjukt tråkigt... Alla vuxna kommer sitta och prata och jag kommer sitta bredvid med ett (som sedan blir flera) glas julmust och en ask med paradis praliner bredvid mig och lite andra goda saker och sen bara sitta där och äta och känna mig j*vligt fet! xD så kommer resten av min helg se ut ;) hahaha. men nu ska jag gå ut :D

Btw finaste julgranen i  världen? vad tycker ni? de tycker iaf jag ;D <3
<3

Puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar