lördag 20 november 2010

iPhone 4 in my heart!

Heej! Nu har jag kommit hem från teatern, de var asss kul xD hahaha. Men efter Teatern så åkte jag och pappa till Sickla och handlade mat eftersom att vi ska få gäster ikväll :S (så alltså MÅSTE jag städa mitt rum :'OO) Men när vi hade handlat och jag hade prövat på Sonys 3-D tv (asss cool :D) så åkte vi till Forum för att kolla på iPhone 4 Och HTC Desire. Efter vad han i butik sa så har jag verkligen bestämt mig nu JAG SKA HA EN IPHONE 4!!!!! ;D Och eftersom att Telenor har ett jätte bra erbjudande på dom nu så tror jag nog att jag kan få en i Julklapp om jag tjatar lite mer på pappa ;) haha! Men nu är de också bestämt, jag kommer att fira Nyår uppe i "Vemdalen" med Nellie och hennes familj ;D Men nu måste jag städa :S Jag ska också bädda om min säng, funderar om jag ska ta jul lakan? Vad tycker ni? är det förtidig, men de e ju ändå 1:a advent nästa söndag... :) Hmmm, jag får tänka lite på de. Men sen ska jag läsa lite, jag har inte hunnit läs någonting på senaste tiden :'S
in my <3
Alltid bra att ha en pistkarta ;) xD
Jag ÄLSKAR verkligen julen!!!!!! <3<3<3
Pusssss & kraaaaam!!! :* <33333


                                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar