måndag 15 november 2010

Skola & Spöregn -.-

Hej! Nu ska jag snart gå till skolan, elr om typ 45min men ändå ;) haha. Orkar verkligen inte gå upp till skolan, DE SPÖREGNAR JU FASIKEN UTE!!!!! :'OOOO De gillar vi inte!!!!! :'(
Men just nu sitter jag och lyssnar på musik, läser en bok och kollar ut genom fönstret på regnet, har precis sminkat mig och duschat och sånt :P
Efter skolan tror jag att jag åker till Sickla, måste köpa ett nytt puder :) Men jag hörde nyss reklamen för den nya Harry Potter filmen som kommer snart, och jag blev så jäkla sugen på att gå på bio xD får kanske ta och dra med någon och gå på bio i helgen ;D haha.
Men nu måste jag gå, jag har som mål att läsa klart min bok den här veckan ;) tror jag kan klara de... OM vi inte får för mycket läxor den här veckan :S
Men Puss på er! :* <33333
Detta gillar vi inte när vi ska gå till skolan! :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar