torsdag 4 november 2010

...

Jag hinner inte blogga så mycket nu, men strax så kommer min Moster :D Jag vet inte riktigt varför men ändå! alltid kul att ha Henne här ;) <3 Men idag var jag för trött för att gå till forum ;) hahahaha! har typ legat i sängen hela dan och kollat på tv-serier på datorn (hur seg får man bli? xD) Men har någon nått förslag på vad jag ska köpa till Viktor? Har funderat lite men kommer inte på något :S någon som kan hjälpa mig? snälla?? Men nu måste jag dra,  Men ikväll blir de Robinson på Fyran vid åtta, skulle ha kollat på vampire diaries om 6:an skulle ha kunnat vara LITE tidigare med att visa dom!!! Är redan på avsnitt sju säsong 2 ;) hahaha. Men nu måste jag dra :'O Pusssss!!!!!
Här får ni en snygg bild från Vampire diaries ;)
Hittade tyvärr ingen snygg för Robinson :P <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar