fredag 29 oktober 2010

Oh My Gosh!

Äntligen är de fredag!!!!!! :D <33333 Idag så var vi och bada med klassen på Idrotten i Nacka Simhall. De var faktiskt ganska roligt! Och sen gick jag, Tuva, Ella, Filippa B & Vera till Forum Nacka och jag och Tuva gick och köpte Spindlar(plast) till våran sleepover imorrn, sen köpte jag en smoothie med Ella, Vera och Filippa:D Och btw, nu vet ni vad de är jag har snackat om som ska hända imorrn hos min Farmor! ;D Jag och Tuva ska ha en Sleepover på Tre kompisar ;) Om ni har tur säger jag vilka de är imorrn :D Och juste! Imorrn fyller ju brorsan år oxå!!! ;) haha. Och jag har inte hunnit köpa något! Herreguuud! hur ska de här gå?! :O haha xD Nej men jag vet inte ens vad han vill ha :/ Så imorrn så på morgonen firar vi Viktor sen åker vi ut till Farsta tror jag de var och spelar Paintball ;D åhhh de e såå kul! Är så glad att jag får vara med! :D Och sen åker jag och hämtar Tuva (om hon inte är med på paintball) och så åker vi ut till min Farmor ute i Kummelnäs och börjar fixa innan våra 3 kompisar kommer ;)
Men nu måste jag dra :P Och förresten ikväll kommer jag kolla på Idol vid 20.00 på 4:an och sen vid 22.00 ska jag kolla på Scream på 5:an ;) Men nu ska jag dra :P
XOXO! <3
Jag hatar verkligen att Alice hoppade av! Tror att hon skulle kunnat vinna ;S <3333

Jag tog en Mango Mania med Hallon och Mynta ;D Mmmm!!! <33333
Scaaaaary!!!! :OO





Haha! vet att jag inte har skrivit om Taylor i Inlägget, men tycker bilden för  hennes nya Album Speak now är såååå snygg! Spec den här uppe som är för Delux albumet( som btw jag ofc har köpt ;) <3333) hon är såå bra! :D <3333

Älskar den här med, men denna är omslaget för ed vanliga albumet :P Vilken tycker ni bäst om? <3333
"Kommenter!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar