måndag 25 oktober 2010

Älskar dig Tuva!!!

Hej! Nu har precis Tuva gått hem, vi har varit hemma hos mig och busat lite ;) hahaha. Men vi har haft jätte kul och min nya favvo låt har blivit The Script – For The First Time, jag tycker den e jätte bra :D Men nu ska jag göra lite läxor :P får se om jag hinner blogg mer i kväll :P Men här kommer lite bilder från när Tuva var hemma hos mig ;D Btw ikväll blir de säsongs premiär för "Svenska Hollywoodfruar" på Trean vid 21.00 ofc man ska kolla! Maria Montazami 4ever asså! Men den nya frun Isabelle tror jag hon heter verkar också ganska rolig ;D  Någon mer än jag som kommer kolla? <3 Men här är i alla fall bilderna:

Där kom Viktor visst med på ett hörn (brorsan) :D
Herregud, jag kommer ALLTID att Älska dig Tuva! vad som än händer!!!! <3333333333333



Ojj, de blev visst en bildbomb istället ;D hahahahaha! Men vi hörs!
Pusssss & Kraaam! <33333 
XOXO                                                                                                "Kommentera!!!"

2 kommentarer:

  1. Aww...<33 Älskar dig oxå! <3 Vi hade bäst idag! :DDDD <3 lOvE yA ! <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha, de hade vi verkligen!!!!!! <3 :DDDDDD LoVe YaA MoRe ;D <333333

    SvaraRadera