lördag 23 oktober 2010

Lördags kväll! :D

Heej! Nu har jag precis kommit hem från Sickla, var där för att äta ;) hahaha. Men innan jag gick hem så gick jag (ofc) in på Ica och köpte lite lördags godis ;D <3 Jag ska nog kolla på någon film snart :P någon som vet någon bra? :) Jag vet att "Juno" Går på 4:an vid 21.25 :P Men sen går de oxå en film på 3:an (vid 21.30) med George Clooney och Jennifer Lopez (Out of sight), och så går de en på 6:an (vid 21.00) som oxå verkar bra... (Wedding daze) hmmmmmm.... Någon som har sett någon av dom? och som rekommenderar någon av dom? :) "Kommentera"
Mmmmmm, Godis! <333

Hej då!! :D Skriver imorrn! :D <3 Pusss & Kraaam!

3 kommentarer:

  1. Nämen Clara ! Vad säger Ingela om att du äter så mycket godis??????

    kram
    HÄlsa familjen
    /annika Höft

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, hon gillar de nog inte ;) Men ändå Godis=gott! <3

    SvaraRadera
  3. De ska jag göra ;) Hälsa du me! :D

    SvaraRadera