måndag 11 oktober 2010

Musikteori........

Hej! Nu har jag kommit hem från skolan och sitter och gör min Musikteori som är till imorrn ;) hahah. Men Idag har varit en väldigt roliga dag ;) På lunchen gick jag och Tuva till Donken eftersom att våran skolmat är helt, BLÄÄÄÄIG!!!!!! hahahha! xD Och på NOn så tog Love min mobil (elr i slutet) och sen vägrade han att lämna tillbax den!!!! hahaha! Efter ganska mycket springande så fick jag tillbaka den ;) hahaha. Men sen gick jag, Tuva, Love, Matte & Gutten till Forum (som ÄNTLIGEN har bytt namn till Nacka forum XD)  Fast Gutten gick ganska snabbt :( Men vi hade as kul sen vi typ "Lekte" elr nått. Men vi hade as kul! <3 hahaha. Men Ikväll ska jag kolla på "Svenska New York fruar" :D <3 Vi hörs kanske senare när jag är klar med musikteorin.... :D

Pussssss & kraaaaaaam! <3 :D
Jag bara ÄLSKAR Åsa (vit klänning) :D <3333
Sååå Skön!!!!!

Fast nu har dom ju som sagt bytt till "Nacka Forum" :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar