lördag 30 oktober 2010

Happy birthday dear brother!!!!! :D

Idag är de Viktors födelsedag, och jag känner mig lite elak för jag hann inte köpa något :S men han skla få en av mig imorrn istället ;) Men jag brukar oxå få lite grejer när han fyller år och i år fick jag, En parfym (Nina) av Nina Ricci, jag älskar den verkligen och jag har önskat mig den ganska länge nu :D och så fick jag svart nagellack, en Cardigan från "French Connection"och ett par jätte söta vantar från "Sisters" :D men nu håller jag på att göra mig klar för att åka och spela "Paintball och efter de drar jag ut till min Farmor för att fixa med min och Tuvas sleepover, och du kan jag avslöja vilka som kommer, de e Love, Mattias & Gustaf ;) :D Men nu måste jag duscha vi hörs!!!! :D <333 Pussss!!!


Utan kartongen ;) <3

Puss och Kraam! <33333

2 kommentarer: