lördag 29 januari 2011

teater snart!

Heej! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, med det är bara sååå mycket som händer i mitt liv just nu, jag kan tyvärr inte berätta vad, med det är både roliga och tråkiga/jobbiga saker.

Men snart ska jag till min teater! Det blir kul! efter så vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

Men just nu så lever jag i en mardröm, rent ut sagt! Det finns inget varmvatten!!!!! Det finns typ inget varmvatten i hela området.... jag blir sååå sur!!! Så jag fick tvätta håret i ISKALLT vatten! INTE KUL!
Men men, får hoppas att det kommer igång tills jag kommer hem efter teatern!

Nu ska jag borsta tänderna (I iskallt vatten! :@)

Puss på er! :*
Hahaha, kanske inte bästa bilden på iskallt vatten!
Men det är ju alltid gott att lägga i en jordgubbe i iskallt vatten! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar