lördag 29 januari 2011

Cupcakes!

Heej! Jag kom hem från min teater för ganska längesedan, men jag har haft fullt upp sedan dess. När jag kom hem så hade min brorsa precis börjat göra choklad cupcakes! Så jag hjälpte honom, och dom blev jäääätte goda och söta!

Men sen så blev de storstädning, så jag har haft rätt mycket att göra, och då har jag inte ens hunnit städa mitt rum... Men nu ska jag sluta städa, och jag bryr mig inte om ifall mamma blir sur, så nu ska jag ta och vara inne på datorn lite och bara ta det lugnt!

Btw, Jag har fortfarande inget varmvatten! jag blir sååå frustrerad! Måste jag koka upp vattnet ikväll igen för att kunna ta bort mitt smink?! Räckte det inte med att jag inte hade vatten under nyår, måste jag nu inte heller ha varmvatten?! Jag blir bara sååå sur! Men nu får jag lugna ner mig....

Hoppas ni har en fortsatt bra kväll (med varmvatten!) Puss på er! :*
<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar