torsdag 13 januari 2011

Chokladfontän!

Heej! Idag i skolan hände inte så där jätte mycket speciellt, men det var i alla fall skönt att inte vara sjuk! som jag var igår...

 Men jag har kommit på en sån typ "onödig" sak som jag bara mååste ha! haha. Jag vill ha en *Trumvirvel*
CHOKLADFONTÄN! Hahahahahaha! Loooove it! Seriöst, liksom en chokladfontän, och dom är inte speciellt dyra, och dom e faktiskt väldigt bra, min kompis har en. Men liksom, tänk er en Fredagskväll med några kompisar och så sitter ni och doppar frukt och andra goda grejer i en chokladfontän! Jag tycker det låter väääldigt gott haha! Och dom flest ligger runt 500 :- så det är inte så dyrt, men sen kostar ju chokladen en del, men ändå!

Men nu ska jag plugga lite mer, som är typ det ända jag har gjort den senaste timmen haha!

Puss på er! :*

Den här finns på "Roliga prylar" den kostar 499:-
Inte så jätte dyrt, den rymmer ändå 1.5 kg choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar