tisdag 4 januari 2011

Herreguud, förlååt!!

Heeej! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men det har dels varit för att jag har varit uppe i Stöten den senaste veckan och nätverket där var suuuuuper segt och dåligt... :( Men nu är jag hemma och jag ska skriva mer nu ;D Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik har precis kollat klart på det 11:e avsnittet av serien "Pretty Little Liars" det e ett riktigt bra program men som tyvärr inte har kommit till Sverige än så jag kollar på det här! Men idag har jag inte gjort så där jätte jätte mycket :P har varit hemma och två av min kusiner har varit här, för deras föräldrar skulle på någon begravning elr något sånt :( Jag har också kollat på filmen "Knight and Day" med Cameron Diaz och Tom Cruise, någon av er som har sett den? Vad tyckte ni om den? Jag tycker att den var bra :) Jag väntar också på att mamma ska komma hem så att vi kan kolla på en ny mobil till mig, min förra har ju gått sönder helt nu :/ vet någon av er någon bra mobil som ni rekommenderar? :)
Jag skriver imorrn om inte tidigare ;)
Puss på er! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar